snow

Friday, 17 August 2012

MEMORY

baju raya sudah siap!!! tapi bilik cuba je pakai.haha!! amekaw besar gerabak.. 2 inci dia besarkn dri baju asal. ape masalah org tuh pon aku x tau lah!!! after raya mak aku nak antar balik baju tuh bg kecik..klau besar skit x pelah aku boleh terima tp klau dh smpai melampau tahap kebesarannya.. memang menguji tahap kesabaran ku lah kn.hahha!!!

tp baju warna purple aku x nk suruh mak aku kecik kn sb best plak pkai baju besar tuhh!!!
raya thun nie x berapa nk meriah sgt, sb aku bezy je nk siap kn assigment. smpai ayah pon tegur asik buzy je.huhu!! aku rasa ayah mula rasa sejak aku smbung belajar x de sapa nk layan adk aku, x de spe nk borak gan ayah aku. layan citer best2 sama2. huhuu :'( sedihnya.. tngok muke ayah aku semalam pon sedih sb dah x boleh nak mesra cam dulu lg. dok luar mlm2 beborak dgan ayah.. ayah selalu bagi nasihat bile kat tmpat belajar nnti. bagi nasihat psal cinta. dan yang selalu ayah pesan dekat aku jagan lupa solat dekat sana nnti.

ehmmm!!! rndu time dulu2 aku rapat dengan ayah, selalu citer masalah kat ayah. dan ayah aku lah orang pertama yang akan aku bagi tau kalau aku ada masalah atau buat sesuatu yang bukan2..
rindu zaman dulu :'(( 

I Want Make U Pround Dad :')

zaty ingat lagi kata-kata ayah dulu waktu ezzaty kecik. smpai skrg zaty ingat. tak penah lupa dalam ingatan zaty. ayah ckp "ayah x kesah klau anak ayah x pandai, tapi ayah nak anak ayah menjadi seorang anak yang baik dgar ckp mak bapak, itu cukup lah bg ayah. daripada kau pandai tapi x hormat orang tua pon x guna"
ayah bnyak ajar ezzaty erti kehidupan dari kecik.. ezzaty bangga jadi anak ayah, ezzaty pantang klau org kutuk atau sakitkn haty ayah.. zaty akan pastikn org tuhh _________ .

ezzaty x bersedia lagi untuk kehilangan ayah. semoga Allah pnjang kn umur ayah. zaty x penah lupa pun untuk doa kn ayah dlm setiap doa ezzaty. apa yang zaty buat untuk ayah, diri ezzaty dan semestinya untuk mendapat keredhaan Allah..

ezzaty teringin sgt buat ayah bangga menjadi ayah ezzaty.. tp belum dapat lagi kecapinya :'( 

zaty tak nak tengok ayah menangis lagi. cukup lah waktu dulu ayah menangis kerana kecewa. sudah cukup buat haty zaty berkecai.. zaty x akan izinkan ayah nangis lagi.. time tuh zaty rasa apa yang ayah rasa dan itu lah pertama kali zaty tngok ayah nangis dan biarlah itu yang terakhir juga zaty melihatnya..



No comments:

Post a Comment