snow

Friday 26 October 2012

Delete

mulai hari nie aku akan jadi Nur Ezzaty YG BARU..
Kejadian mlm tuh membuatkan aku tersedar dari khayalan ku selama nie.
Kejadian malam itu juga membuatkan aku jadi lebih matang.
Kejadian semalam mengajar aku erti Kehidupan yg Sebenar.

aku yakin dengan diri aku yang aku boleh berubah ke arah yang lebih baik. insaallah!!
malam tuh banyak mengajar aku erti kasih sayang..
haha!!! kau DELETE nombor aku dalam foh kau, aku akan  DELETE no kau sekalli dengan  diri kau aku akan DELETE dalam hidup aku... alhamdullilah malam tuh jugak nama kau dah tak de tempat dalam hati aku lagii..

 terima kasih YaAllah kerana izinkan aku melupakan dia!!
aku yakin setiap berlaku ada Hikmah nya yang tersendiri!!
bagus jugak kejadian malam tuh berlaku dekat diri aku.. 

Aku bersedia menjadi diri aku yang dulu!!
Aku bersedia untuk buka pintu hati untuk orang yg berhak mendapatkan cinta aku :)
                  DAN..!!!
Aku bersedia untuk menempuhi segala halangan.. dengan BERTAWAKAL kepada Nya :)





If One Day, You Come Back In My Life
I Will Make Sure That You Would NOT Take My Heart Anymore!!





No comments:

Post a Comment