snow

Thursday 4 October 2012

rindu family

semalam dekat PI waktu degar tazkirah tajuk Jagalah Allah Nescaya Allah Akan Menjaga Kamu..
ustaz tuhhh sentuh cerite psal ape entah aku lupe.. padahal baru je smalam dengar tazkirah tau,dah lupe.hahaha!! nmpak beno selalu makan maggi.hahaha.. tak tau lah tibe2 aku temenung sekejap terus teringat psal ayah aku, aku ckp dalam hati "mesti ayah suka bila dengar cerita pasal tajuk nie" dengan x sengaja bertakung air mata aku.. aku rindu dekat ayah aku :'(

sejak kebelakangan nie aku selalu pikir pasal ayah aku.. knape yee?? nbile temenung sekejap mesti teringan muke ayah aku.. muke mak aku.. adik aku... sayang aku dekat dorang :'( ehmmm bile dengar ceramah mesti akan teringat dekat ayah.. aku sentiasa menganggap dorg ada disisi aku waktu tuhh!! dan aku mengharap yang sebenarnyee kedua ibu bapa ku dengar sekali ceramah tuhh.. tapii tuh semua bayangan perasaan ku sahaja... mereka jauh dimata ku tapi dekat dihatiku :')

nak taip blog nie  pon dah bertakung air mata aku.. tapi tahan..

aku sedih sangat.. result statistic aku x bgoss.. agama x bgoss.. bi pon x bgos.. apetah lagi micro dengan akaun lagi lahh hancuss!! x payah ckp lah kn.. aku sedih sangat dengan keputusan aku.. tapi aku x penah tunjuk dekat kawan2 aku yg aku sedih dengan keputusan aku.. padahal dalam hati nie hanya tuhan je lah yang tahu... ehmmm.. aku betol2 kecewa dengan keputusan yang aku dapatt.. sangat mengecewekan.. kalau lah family aku tau terutama ayah aku tau keputusan aku teruk.. mesti ayah sedih sangat sb keputusan aku terok gilerr kott.. kawan2 semua dapat skor tinggi2 tapi aku???? ehmmmm :'((

ape lah nasib akukan.. dh berusaha.. tapi hasilnya bukan lah seperti yang diharapkan.. tapi mungkin smue nie ada hikmahh... hanya Allah saja yang tahu..
final exam nk dekat tapi aku masih lagi x study.. tkot yeee nak final exammm... apelah keputusan aku kn final exam?? bgos ke x???? entah lahh aku malas nk pikir bende nie..aku tawakal je lahh.. yang pasti mesti poiter aku jatuhhh.. arggghhhh!!!

No comments:

Post a Comment