snow

Friday, 26 October 2012

Terharu sekejap

sampai je aku dekat sentosa.. tros aku pergi TESCO tunaikan solat magrib.
lepas habis solat magrib. abang aku terus jemput aku dekat TESCO. 
Aku pon suruhlah abg aku berhenti dekat pasar malam nk beli Pizza sb adk aku yg kecik tuh nk.. beli jekan lah kn.. dah habis meronda  sambil cuci mata dekat pasar mlm. hahah.. tros aku naik kereta.
dalam perjalanan nk balik umah aku berboraklah dengan abbg aku..
entah macam mana boleh terkeluar topik psal rindu pon, aku  x tau lah.
abg aku ceritalah yang adk aku rindu sangat dekat aku  tiba2 abg aku pon ckp "bukan pika je yang rindu dekat kau, aku pon rindu dekat kau tau tak !!!" hahaha!! bapak lahh time tuhhh terharu gilerr abg aku yg brutal tuh rindu dekat aku beb.. 
 yang sakit hati nyee ada ke patut dia ckp "kalau kau balik selalu pon wat sakit hati jugakk.. baik x payah balik" setan kau bangg!! baru nk tangkap leleh dah buat aku jadi setan..haha!!

sedar x sedarr aku dh nk dekat sebulan x balik rumahh.. bukan dorg je rindu aku.. aku pon rindu gilerr dekat dorang.. smpai suatu hari tuhh lpas habis je semayang tross melalak aku menangis macam perumpuan mati laki dah..hahha!!! yang paling trok yee ialah bila dengar kuliah magrib jee msti teringat dekat family aku terutama ayah aku.. ehmm time tuh mang sedih gilerr.. smpai mcm tuh sekali rndu aku dekat family..
  tapi sekarang dh lepas rndu.. aku dh balik umahh.. best gilerrr..



No comments:

Post a Comment