snow

Wednesday 7 November 2012

KATA-KATA HIKMAH MENJELANG FINAL EXAM

final exam nak dekat.. aku pon x reti nk study lagi..haha!!! hari tuhh masa final exam agama aku deman, hanya Tuhan je lah yang tahu betapa lemah yee aku mlm tuhh!! aku mang dah tawakal dengan exam agama aku.. ape yang aku baca smue yee x masok dlm otak aku sb aku penning sgt.. dgan badan lemahh...
sekarang pon masih sakit lagi. tpi tahan je lah!!
ini kkata2 semangat yang aku amek dari google!! hehehe!! best ayat dia :



  • "Kita mesti pastikan hari ini adalah milik kita kerana kita belum pasti adakah hari esok kita masih diberi peluang."
  • "Nilai manusia adalah semahal nilai matlamatnya." ~ Marcus Aurelius
  • "Hari yang mendatang tidak akan memberikan sebarang makna jika kegagalan semalam tidak dijadikan teladan."

No comments:

Post a Comment