snow

Sunday 23 December 2012

SEMESTER 2

wahh!! dah lame x update blogg..
ehmm nak citer sikit lah pasal sem 2... sem 2 nie cam x happy sangat lahh.. budak2 DPR bnyak yang dh pergii.. soo klaz cm sikit jee.. x meriah cm dulu wktu sem 1.. abg2 akak2 sem 6 DPR pon dh x de (sem klpas pnye... 

yang lagi membuat kn aku stress thun nie subject pnye lahh susah tahap gaban.. seriusss lahh aku ckp kn.. aku mang x akan dapat anugerah dekan pnyee... makne x yee sbject bnyak student kantoiii.. gilerrr btoll.. comersial law.. nyeee lg lahh menakutkan aku.. macro yee lagi satu hall.. buat aku nk pengsan jeee.. blom citer tntegrated marketing comunication lagi.. lagii lahh buat nak gugur jantung aku ni hah!!! heishh.. aku pon x tau lahh cm mne proses pembelajaran aku tuhh hah
sakit  otak aku... blom 2 mnggu blajar lgg.. dh ada tugasan yg buat pening kepala aku..heishhh!!!
dugaan.. dugaan..
nie lah namanya student.. ada je yee dia pnye assgment
thun nie assigment dia perrhhh!!! x tau nk ckp ape lahh kn.. belambak glerrr dia pnye assgment
lecture x bolehh bagi lg bnyak ke assgment..hehehe
saya mang suka pon assgment nie..hahahah!!! haiiypoooo.. sakit kepala pikir kn yeee!!!!

ape pon redah je lahh ape pon yg berlaku sem 2 nie dengan tawakal

No comments:

Post a Comment