snow

Monday, 25 February 2013

I HATE YOUU!!!

aku benci sem 2.. duduk dalam umah sewa nie dh mcm tngah beperang dingin dh aku tngok.. masing2 dok kutuk msg2.. bgos sgt lahh tuhh.. at list aku kutuk kau x de lah aku nk update dkat dlm fb pasal perangai kau tuhh.. tapi kau tuhh kurang ajar kan.. aku x cari masalah kat kau.. kau plak nak cari masalah kat aku.. kau pikir kau hebat sangat lahh keee!!! bajet macam malaikat, tapi manusia bertopengkan setan.. 

beragak lah nk kutuk, perli aku dgn kawan2 aku dlm fb pon.. nie berturut2.. berpakat plak korg 3 kepala nk update status bodoh tambah lagi bangang korang tuhh.. nmpak sgt hati korang tuhh busuk dekat kita org kan.. salame nie kita org x cari psal pon dgan korg nak bebaik dgan korg.. aku bangi coklat dkat korang.. tp korang bagi taik kat aku.. cm haram jee perangai kau kn.. heishhh.. sakit plak hati ini..hahha

x pe lahh klau korang nak update status update lahh sampai lebam.. bila dah lebam, bengkak dh busuk pegi lahh cuci hati korang dengan clorok bg wangi bersih sikit.. jgn ada hasrat dengki tuhh lagi yee..
aku pon x sempurna jugak.. bnyak wat salah.. aku tahu salah aku dekat korang.. tp aku x de pon nak balas dendam dekat korg dgan update status psal korg.. pikir lah sikir perasaan orang nie.. aku bukan yee BINATANG yang boleh kau sakiti.. aku  nie MANUSIA kau tau tak????

entah lahh aku malaz nak layan perangai korg niee.. lantak hang lah nak buat ape ponn.. KESAH PLAK AKU DENGAN KORANG!!! hahaha
janji sem 3 nie aku nk berambus dari umah niee.. x nak aku duduk umah nie wat sakit hati jee. baik  aku angkat kaki.. lpas nie klau korg nk kutuk aku lagi.. di persilakan.. sikit pon tak dak HERAN SAMA LUU!!! 
GO DIE LAHH WEIII!! dahh lama aku x ckp bnde bukan2 tapi korg mang suka menguji tahap kesabaran aku niee..
if you give me AND you will get back!!!

No comments:

Post a Comment