snow

Friday 8 February 2013

PoWer Of LoVe

Bismillah Hirahman Nirahimm. pembuka cerita aku hari ini!!

ini lah yang dikatakan "power of love" and "the First Love"
ehmm!! malam nie hati aku,minda aku, fikiran aku ayik terbayang dekat dia jeee.. bukan niat aku untuk mengigatinya tetapi perasaan rindu dan sayang ini telah Allah campakkan ke dalam hatiku pada malam ini.

kadang-kadang bila aku cakap sesuatu atau dengar lagu dan buat sesuatu perkara pasti secara tidak sengaja aku akan teringat akan diri dia. ada perkataan yang selalu dia gunakan, aku guna, yang membuatkan aku teringat pada dirinya. sedih rasanya bila perkatan itu tidak lagi kita dengari dari orang yang kita sayang bukan???

ianya memang sakit. cinta,rindudan juga rasa sayang bukan lah sesuatu perasaan yang bolehh kita jangkakan.. 

aku cuma ingin luahkan malam ini bahawa  aku amat merindui dirinya pada malam ini dan
bertuahh lahh aku jika malam ini dia juga merindui aku seperti mana aku merinduinya.jika kita di beri peluang sekali lagi  ingin saya mendengar satu ungkapan  yang telah lama saya nantikan selama daripada awak Mr.F_ _ _ _ L.

No comments:

Post a Comment